torstai 26. huhtikuuta 2018

Viikko 16

VIIKKO 16

ma: fysiikka 4 h
ti: fysiikka 1,5 h, kemia 0,5 h
ke: kemia 5 h
to: fysiikka 0,5 h
pe: fysiikka 1 h
la: fysiikka 3 h, kemia 2,5 h, biologia 0,5 h
su: kemia 4,5 h, biologia 2 h

yhteensä 25 h

Tämän kevään urakka alkaa lähestyä loppuaan. Olen vielä motivoitunut ja jaksan opiskella - kovin pahasti en siis ole ehtinyt uupua, vaikka kieltämättä varsinainen vapaa-aika on ollut melko vähäistä tämän vuoden puolella. Viimeisimmät kunnon vapaapäivät olen pitänyt maaliskuussa kirjoitusten jälkeen. Olen itsekin ihmetellyt, miten oma jaksaminen on ollut näin hyvää kun opiskelun rinnalla olen kuitenkin tehnyt täysipäiväisesti töitä. 

Siitä olen pitänyt kiinni, että en lue väsyneenä. Olen lähes poikkeuksetta nukkunut 7-8 tunnin yöunia ja jos olen tuntenut voimakasta ärsyyntymistä tai toivottomuutta opiskellessa, olen suosiolla laittanut kirjat kiinni sen päivän osalta. Myös päivätyö on pitänyt hoitaa kunnialla - tosin sen suhteen olen tarkoituksella vältellyt ylimääräisiä projekteja ja koulutuksia. Kotitöistä olen sitten tinkinyt pahemman kerran ja valmisruokaa on syöty kerta jos toinenkin. Odotan myös kovasti, että pääsen harrastamaan jotain muuta liikuntaa kuin pikakotijumppaa tai iltalenkkeilyä kotiovelta. 

Nyt ajatukset alkavatkin väistämättä kääntyä pääsykokeen jälkeiseen elämään. Olen jo miettinyt, mitä kaikkea aion tehdä tällä hulvattomasti lisääntyvällä vapaa-ajallani :D . Töitäkään ei kokeen jälkeen ole jäljellä kuin muutama hassu viikko, sitten on kesäloman aika. Kieltämättä vähän jännittää, iskeekö pänttäämisen ja töiden loputtua jonkinlainen "pudotus" kun yhtäkkiä täpötäysi kalenteri vaihtuu totaaliseen aikatauluttomuuteen.    


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tulokset 2019

Tämän postauksen kirjoittaminen on lähinnä masentavaa. En kuitenkaan jaksa piilotella epäonnistumistani. Sain siis tänä vuonna vain 92 raak...